סודהפופ ישראל יוצאת בקמפיין טלוויזיה

חברת סודהפופ ישראל יוצאת בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת GAZOZ – המערכת החדשה והמעוצבת להכנת משקאות תוססים ביתיים והסירופים הטבעיים GAZOZ PLUS. סודהפופ תשקיע כמיליון וחצי שקלים בקמפיין וזאת בנוסף להשקעה של כ-2 מליון שקלים בפיתוח והטמעת המותג. המסר שיוביל את קמפיין הטלוויזיה יהיה "אמא שלי קוסמת: הופכת מים למשקאות תוססים שהם גם טעימים וגם טבעיים".



התשדיר מציג ילד הרואה בעיני רוחו את אימו כקוסמת המסוגלת להפוך מים רגילים למשקאות תוססים טבעיים באמצעות בר הגזוז החדש ובאותה עת גם מסייעת לשמור על הכדור באמצעות חיסכון בבקבוקי משקה מפלסטיק.


הפרסומת תעלה ב-22 ליוני ותשודר במשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.



התשדיר מבוסס על קמפיין עולמי שהפיקה קבוצת סודה-קלאב והותאם לערכי המותג המקומי ולשפה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)