סוכני הביטוח הפרטיים לא מסכימים לוותר: עולים בקמפיין רדיו: "סוכן הביטוח שלי – נאמן רק לי"
הקמפיין משתלב בתוכנית האסטרטגית של הלשכה כחלק מרכזי בהתמודדות סוכני הביטוח מול הבנקים, ולחיזוק תדמית סוכן הביטוח ומיצובו כברוקר פיננסי. הקמפיין יעלה בשפ"מ (תחנות קול ישראל) ובשפ"א (103FM).
כחלק ממימוש תוכנית אסטרטגית מקיפה אותה גיבשה לשכת סוכני ביטוח בישראל בראשות נשיא הלשכה יוסי מנור ביחד עם חברת הייעוץ האסטרטגי POC, יוצאת לשכת סוכני ביטוח בישראל בקמפיין רדיו נרחב בשפ"מ (תחנות קול ישראל) ובשפ"א (103FM). תחת הסיסמה: "סוכן הביטוח שלי – נאמן רק לי".
הקמפיין משתלב בתוכנית האסטרטגית של הלשכה כחלק מרכזי בהתמודדות סוכני הביטוח מול הבנקים, ולחיזוק תדמית סוכן הביטוח ומיצובו כברוקר פיננסי.
יוסי מנור, נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל, אומר כי בבסיס הקמפיין מוצג מסר אסטרטגי, לפיו סוכן הביטוח הוא היועץ המקצועי החיוני לתהליך הביטוח והחיסכון הפנסיוני – כי רק הוא מייצג את המבוטח ולא אינטרסים אחרים, פועל למען הלקוח, ונאמנותו לו אינה מוטלת בספק. על פי מנור, "הקמפיין מעביר את יתרונות הקשר עם הסוכן האישי המקצועי והנאמן, בכל ענפי הביטוח ובחיסכון פנסיוני ופיננסי".
הקמפיין עולה בתקציב מהלך סוף השנה בחודש דצמבר: כמיליון שקל.