סונול עלתה בסוף השבוע בקמפיין רדיו לרגל השקת שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על, תחת הסיסמא: "מתדלקים וטסים – סונול מטיסה אותך אל על". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי, משודר בתחנות הרדיו האזורי בפריסה ארצית, במערכת CTV ושילוט כל תחנות התדלוק של סונול ברחבי הארץ. היקף ההשקעה בקמפיין כ- 100,000 דולר.
הקמפיין מקדם את שיתוף הפעולה הייחודי עם אל על המאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על לצבור נקודות על כל תדלוק בתחנות סונול ורכישה ברשת חנויות הנוחות של סונול, So Good.
היקף ההשקעה במבצע: למעלה ממיליון ₪.