סוני אריקסון עולה בקמפיין אינטרנטי אינטראקטיבי: תחרות יצירת מיקסים

ברס- אלקטרה תקשורת סלולארית יבואנית Sony Ericsson בישראל, יוצאת באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בקמפיין השקה למכשיר ה- walkman החדש של החברה- w660i. הקף הקמפיין הוא למעלה מ- 600 אלף ₪. הקמפיין, שפונה לקהל חובבי המוזיקה הצעירים, יעלה באינטרנט בלבד ובמרכזו תחרות יוצרים נושאת פרסים.



קמפיין ההשקה ישלב טיזרים, המציגים את מכשיר ה-w660i וקוראים לגולשים להצטרף לתחרות מיקסים נושאת הפרסים. כדי לקחת חלק בתחרות, על הגולשים להקליק על הבאנר ולשלוח את המיקס לכתובת המצוינת. התחרות היא עבור המיקס המוזיקלי המקורי הטוב ביותר והפרס עבור המנצח הוא עיבוד המיקס שלו לתוך ערכות הנושא של מכשירי סוני אריקסון מדגם w660i. בחירת המיקס הזוכה תעשה על- ידי צוות שופטים שיורכב הן מתחום המוזיקה והן מתוך חברת סוני אריקסון בישראל ומתוך בחירת הגולשים.



מיקי ברקן, מנכ"ל ברס- אלקטרה מוסר: "על- פי סקר TNS טלסקר, לרבעון השני ל- 2007, תופסת סוני אריקסון את המקום הראשון מבין יבואניות הסלולאר בתחום המוזיקה. הסקר מצביע על כך ש-58% מכלל הצעירים מאזינים למוזיקה דרך הסלולארי שברשותם. בכוונת סוני- אריקסון להוביל את המהלך בו הבמה המרכזית למוזיקה היא הטלפון הסלולארי".



הקמפיין הייחודי עוצב כחלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של סוני אריקסון, הפונה לקהל הצעיר.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)