חברת ישפאר יבואנית סוני יוצאת השבוע במסע פרסום נרחב לרגל השקת מסכי LCD מסדרת T החדשה של בראוויה, בשיטת FULL היי דיפינישיין בגדלים של 40 ו- 46 אינטש.
מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ-300 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי. הקמפיין יכלול: מודעות בעיתונות ארצית, שלטי חוצות ברחבי הארץ ופרסום באינטרנט. הסלוגן SONY FULL HDילווה את הקמפיין. הקמפיין והמבצע מתבצעים בשיתוף עם סוני העולמית.
צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר מסר: "סוני היא כיום החברה היחידה בעולם הנותנת פתרון מלא לעולם ה- FULL HD עם פלייסטיישן 3, מצלמות וידאו, סטילס ומסכי בראוויה. ישפאר ייבואנית סוני לישראל, ממשיכה לחזק ולמצב את המותג סוני כייחודי וכקובע סטנדרט חדש וגבוה בתחום האלקטרוניקה, ומתכוונת להמשיך ולהשיק מוצרים מובילים טכנולוגית גם במהלך שנת 2008 ".