סוף סוף הוא מגיע לארץ: שגיא חביב, אחד המרצים ואנשי המיתוג הזהותי הטובים בעולם, מגיע לישראל , לכנס המיתוג השנתי שיתקיים ב8.12

שגיא חביב, חי מזה 26 שנה בניו יורק והינו  שותף באחת החברות המובילות בתחום המיתוג הזהותי בעולם :

Haviv & Geismar & Chermayeff , חברת המיתוג הניו יורקית  האחראית לרבים מהלוגואים המפורסמים ביותר בכל הזמנים, כולל Chase Bank, NBC, Conservation International, Harvard University Press, Mobil  Oil, Showtime Networks, NYU, National Geographic, Animal Planet  ואליפות ארה"ב הפתוחה בטניס, ולאחרונה המוזיאון האולימפי והפראלימפי של ארה"ב, רויאל קריביאן, וענקית הבידור Warner Bros.

שגיא הצטרף למשרד בשנת 2003 לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר לאמנות של קופר יוניון. הוא מומחה לתהליך עיצוב לוגו אפקטיבי עבור Bloomberg Businessweek, Fast Company, Meet The Press ו-SkillShare של NBC. הוא מדבר על עיצוב זהות אייקוני ברחבי העולם, כולל עבור TEDx, AIGA, כנס HOW Design, הכנס החדש של פרינסטון, קרן Onassis, הפדרציה האמריקאית לפרסום ובית הספר לעסקים של קולומביה, בין רבים אחרים. הוא מלמד עיצוב זהות חזותית בבית הספר לאמנויות חזותיות בניו יורק.

 

branding in a rush world

כנס המיתוג השנתי 2022  Bday- Brand Managers Day

יתקיים השנה במתחם הכנסים בשפיים ב 8.12 ויעסוק בנושא של: מיתוג בעולם רועש   11 מרצים ומרצות מהמצליחים בתחומם

  יציגו בפני מאות  מנהלות ומנהלי מותג ושיווק, דיגיטל, חברות מיתוג ופרסום  את הנושאים הכי חמים בתחום המיתוג מהארץ והעולם. מותגים שהצליחו ועשו זאת השנה , והתמודדו בצורה יוצאת דופן במיתוג בעולם הרועש.

 

ככל שעסקים יחשבו על המותג כבסיס היסוד של הארגון כולו, כך המשיכה אליו תהיה משכנעת יותר, וכך קל יותר להתפתח ללא הרף.

כפי שאמר לאחרונה מייקל ג'ורג'יו מ-Imaginovation לפורבס, "הלקוח המודרני הוא חכם, בעל ידע טכנולוגי ומוכוון מחקר. מה שהוא באמת משתוקק אליו הוא חוויה אמיתית, אמינה, ואותנטית בעולם היפר-מחובר הווירטואלי הזה."

 

מה בכנס ?

הסיפור של Selina

כנס המיתוג מציב לעצמו רף גבוה של תוכן ועניין , או כדברי היזם, יריב עמית " זה לא כנס של מינגלינג , זה כנס של תוכן, מרתק, מעשיר, ברמה הכי גבוהה . אנו משקיעים הרבה מאוד זמן מאמץ וחשיבה על מנת להביא את הנושאים והמרצים הכי עדכניים, מעניינים, ומספקי השראה . זה מה שמוביל אותנו ."

קחו לדוגמא את המותג Selina  רשת בתי הארחה עולמית , אשר נוסדה ע"י 2 ישראלים, נחשבת לאחד המותגים המצליחים בתחום הארחה בעולם, ובעתיד הקרוב הולכת להיות מונפקת בנאסדק. בכנס יתארח אלעד ניר, מנהל השיווק הגלובלי של הרשת, והוא יספק לנו הצצה ל:איך הם עשו את זה ? מה יש במותג סלינה שאין באחרים ? וכיצד מתחזקים ומחזקים את המותג.

 

בניית מותגי B2B בעולם ההי טק

בכנס יתארח לראשונה, לאחר בקשות רבות, כרמל יואלי, המייסד והמנכ"ל של Atreo הסוכנות מהמובילות בעולם ל-Narrative Design עבור חברות B2B Tech. המנכ"ל, כרמל יואלי, ידון בחשיבות ובעקרונות של Narrative בחברות טכנולוגיה, במשמעות של פיתוח נרטיב חזותי כחלק מיצירת מותג טכנולוגי ובדוגמאות רלוונטיות של חברות שעושות את זה נכון.

 

כרמל פעיל למעלה מ-20 שנה בזירת הטכנולוגיה: משירות ביחידות המודיעין של צה"ל, דרך עבודה בסטרט-אפ בתחום האנרגיות המתחדשות ועד הובלה של חטיבת ה-Sales Engineering של NICE Cyber Intelligence . ATREO   מטפלת בכ 15 חברות יוניקורן בעולם , ורשמה מעל 250 creative world tech items   .

נוירומרקטינג וטרנדים – הצצה למוח הצרכני

 

Visionary   Theסוכנות לחיזוי טרנדים, תתארח בכנס בהרצאה חשובה העוסקת בקהל היעד, במערכת היחסים בין צרכן למותג, ובוחנת כיצד המוח האנושי מעצב התנהגות צרכנית וקבלת החלטות באופן מודע ובלתי מודע. הסקירה  מנקודת מבט עכשווית

ועתידית. גורמים מפתיעים המשמשים מותגים ככלי לבניית מערכת יחסים איתנה בין צרכן למותג, יצירת אמון והטמעת רעיונות ומוצרים חדשניים בשוק.

ולבסוף, יחשפו 3 טרנדים מתוך התחזית השנתית של הסוכנות לשנת 2023.

 

גיבוש הסיפור הנכון לבניית הארגון שלכם

 

ואם במוח עסקינן, אחת ההרצאות שאסור להחמיץ היא של תמרה שביט, אסטרטגית מיתוג בכירה בFIRMA , תמרה כריזמטית, מרגשת, מקורית, ובעיקר יודעת לספר סיפורים  . סיפורים חכמים, הנכונים לארגון ולחברה שלנו. לא  לספר סיפור כדי לסמן וי  אלא למצוא את הסיפור שנכון לנו. בהרצאתה  תוכיח תמרה כיצד הסיפור הנכון שאנו מספרים לעצמנו בונה את הארגון שלנו , במיוחד בעולם רועש .

סודות המותגים המצליחים בעידן החדש

כיום בעידן הדיגיטלי, בעידן של דור הZ בעידן של חוסר נאמנות בו האותנטיות והשקיפות משחקות תפקיד ראשי. יש מקום למותגים קטנים, להפריע בשוק לשבור את הסטטוס קוו. למותגים

אלו קוראים "מותגים מפריעים " או מותגי נישה . בכנס נכיר מספר מותגים כאלו, לדוגמא :

 

אדם פרידר , שותף מייסד ומנכ"ל רשת GOOD PHARM יסביר ויספר כיצד בונים מותג אשר מסתכל בלבן של העיניים לרשתות הגדולות .

מיכל שסטוביץ, מנהלת האסטרטגיה והפיתוח העסקי תציג את הגישה החדשה של החברה, היוצרת קשר אישי עם הצרכנים הסופיים, באמצעות מהלך מיתוגי חדש

ארז אגמון מחשבונית ירוקה , מספק הצצה למיתוג מחדש לmorning  וכמה זה לא היה פשוט לממש את זה במיוחד שאתה מותג מצליח, שעובד טוב מאוד . אז למה לשנות ?

 

יעל קנדר, ראש חטיבת הדיגיטל בBDO , מומחית בe commerse תדבר על

מגמות חדשות בתחום הe commerse כיצד בונים מותג, תדמית ומכירות

באתר אחד .

רעות אריאל, מנהלת אגף השיווק של אוניברסיטת חיפה  , ומי שהובילה את המהפיכה המיתוגית של מכללת תל חי , מספרת  את סיפור המיתוג מחדש  המצליח ביותר, שעשתה במכללת תל חי בגליל, כיצד קורים דברים נפלאים כשעוזבים את איזור הנוחות.

לפרטים והרשמה : https://did.li/tWbIw

אולי יעניין אותך

 שיניים
 שם
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931
mimon-yashir1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349