סופר דרינק נכנסת לשוק משקאות האנרגיה עם פיתחו מקומי תחת שם המותג "טורבו"

על פי סופר דרינק, המשקה החדש הותאם, לאחר מבחני מעבדה רבים, במיוחד לטעמו של הקהל הישראלי. המותג בעל השם "טורבו" משווק בימים אלו לחנויות הפרטיות ומושק בקמפיין פרסומי רחב היקף על גבי 600 אוטובוסים ברחבי הארץ. במקביל, תפעיל החברה גם בלוג באתר תפוז. ה"טורבו" משווק בימים אלה ברשתות הפרטיות ובמכולות במחיר נמוך בהשוואה למובילים בקטגוריה של 3.99 ₪ ליחידה.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)