סופר-פארם ו-AIG משתפות פעולה בעולם הביטוח

סוכנות הביטוח של סופר-פארם
מעמיקה את פעילותה בעולמות הביטוח ועוברת לשיווק פוליסות של חברת הביטוח
AIG תחת המותג Life
Direct
– כבר החלה במכירת פוליסות ביטוח
אלמנטרי הכולל רכב, צד ג', דירה, משכנתא ונח"ל של חברת
AIG.


בשנת 2013 השיקה
סופר-פארם לראשונה את פעילות סוכנות הביטוח שלה, תחת המותג
Life Direct והחלה בשיווק פוליסות ביטוח רכב, דירה, נסיעות לחו"ל ותאונות
אישיות של חברת
IDI (ביטוח ישיר, 9,000,000). מאז מכרה הסוכנות
רבבות רבות של פוליסות והרחיבה פעילותה אף לביטוחי בריאות, ביטוחי משכנתאות ועוד.
היקף הפעילות של הסוכנות, תחת מותג
Life Direct ממשיך לצמוח בלמעלה מ-15% בכל שנה, בעיקר הודות למגוון הרחב של
לקוחות סופר-פארם וכן ללקוחות מועדון
Life
Style

המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות.


ניצן לביא,
מנכ"ל רשת סופר-פארם
:"
אנחנו שמחים לבשר על תחילת שיתוף הפעולה עם
AIG,
חברה מובילה בתחום הביטוח

ובתוך כך להציע ללקוחותינו מגוון רחב של מוצרי
ביטוח איכותיים. מדובר במנוע צמיחה משמעותי לסופר-פארם בשנים האחרונות, העונה
לצורך שעלה מלקוחותינו ונוחל הצלחה.


יפעת רייטר,
מנכ"לית
AIG ישראל: "AIG וסופרפארם הם שני מותגים מובילים באיכות
חווית הלקוח שהם מעניקים, ולכן החיבור ביניהם הוא טבעי ואין לי ספק שיהפוך לסיפור
הצלחה. לקוחות סופר-פארם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם יזכו למוצר ביטוחי מנצח,
איכותי, חדשני, דיגיטלי והכי חשוב – עם רמת השירות הגבוהה ביותר בישראל, במיוחד
ברגע האמת".

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)