סטודיו פשה בבעלות קבוצת ARGANIA GROUP משיקה אתר חדשני בהשקעה של כמיליון ש"ח

מותג האופנה סטודיו פשה ממשיך במהלכים משמעותיים מאז מעברו לקבוצת ARGANIA וגאה להציג את אתר המותג החדש. מהלך פורץ דרך בשוק האופנה המקומי, המשלב לראשונה אלמנטים מתקדמים של בינה מלאכותית (AI) לחוויית הקנייה והגלישה תוך נראות וחווית משתמש כמו בפלטפורמה דיגיטליות.

 

בהקמת האתר הושקעו כ-מיליון שקלים, במטרה להעניק חוויית משתמש מודרנית, רלוונטית ומותאמת אישית. ההשקה היא רק תחילתו של עידן חדש, ובקרוב ייחשפו חידושים נוספים.

 

מנכ"לית ARGANAIA GROUP, אורטל אלון: "זהו פתחו של עידן חדש, טכנולוגי, מהיר, חוויתי ומקצועי. האתר החדש של סטודיו פשה הוא הרבה מעבר לפלטפורמת מכירה  הוא בית דיגיטלי שנבנה כדי להעניק לכל לקוחה חוויה מותאמת אישית, השראה וחיבור לקהילה. זו הדרך שלנו לשים את הלקוחה במרכז ולשלב בין אופנה, טכנולוגיה וקשר אנושי אמיתי."

 

את האתר פיתחה חברת התדמית אינטראקטיב, מהמובילות בישראל בתחום האיקומרס והפתרונות הדיגיטליים המתקדמים. האתר החדש כולל מנגנון AI לניתוח התנהגות הגולשים בזמן אמת, ובעתיד הקרוב – תדע המערכת להתאים לכל לקוחה את המוצרים המדויקים ביותר עבורה, עם התאמה אישית למידות, לדגמים ולצבעים.

חידוש נוסף הוא מבנה האתר, שעוצב בהשראת רשתות חברתיות, במטרה לעודד חיבור בין נשים, השראה הדדית ושיתוף חוויות אופנה בזמן אמת – וליצור קהילה פעילה סביב עולם התוכן של המותג.

 

מייסד חברת אינטראקטיב, יוגב אביטן: "האתר נבנה על גבי הפלטפורמה החדשנית QuickShop, שפותחה על־ידי מומחי איקומרס עם הבנה עמוקה בהרגלי צריכה אונליין. הפלטפורמה החדשנית משלבת בין חוויית גלישה מתקדמת ליכולות מסחר חכם, ומציבה סטנדרט חדש לחנויות מקוונות, תוך התמקדות בלקוחה ובניית חוויה מותאמת אישית, אינטואיטיבית ומעוררת השראה. כל רכיב בממשק נבנה מתוך מחשבה על פשטות, מהירות והתאמה אישית – חוויית קנייה אינטואיטיבית המותאמת להרגלי הגלישה והקנייה של כל לקוחה."

 

רקע אודות רכישת סטודיו פשה:

בחודש מאי 2025 הושלמה רכישת סטודיו פשה על ידי קבוצת  ARGANIA group בעסקה בהיקף של כ-50 מיליון ש"ח, מתוכם כ-7 מיליון ש"ח עבור הרכישה עצמה. המהלך היווה צעד אסטרטגי משמעותי, אשר נועד להרחיב את פעילות הקבוצה לשוק האופנה הישראלי ולשלב בו את עולמות הטיפוח והיופי שבהם היא מתמחה. הרכישה אפשרה לקבוצת ARGANIA לחזק את פורטפוליו המותגים שלה באמצעות מותג אופנה ותיק ומוכר, המפעיל 10 סניפים ואתר מכירות אינטרנטי, ולייצר סינרגיה בין היכולות המקצועיות, מערכי ההפצה והידע השיווקי של הקבוצה לבין המוניטין, הייצור המקומי והקהילה האופנתית שבנתה סטודיו פשה לאורך השנים.

 

אודות סטודיו פאשה:

סטודיו פאשה הוא בית אופנה ותיק המונה 10 סניפים בפריסה ארצית וחנות אינטרנטית.

סטודיו פשה הוא מותג כחול לבן עם קולקציות על זמניות ומדויקות עם דגש על סטייל ואיכות ללא פשרות.

 

אודות ARGANIA group:

קבוצתARGANIA group  בבעלות היזם ויו״ר החברה נתנאל אוחיון, הוקמה ונוסדה לפני כ-12 שנים במטרה להוביל בישראל את קטגוריית מוצרי הטיפוח  לשיער, לפנים ולגוף. כיום החברה מעסיקה כ-100 עובדים. תחת המותג ARGANIA למעלה מ-300 מוצרי שיער ייעודיים המעניקים פתרונות ייעודיים לצורכי טיפוח השיער השונים, אשר פותחו ומיוצרים מהרכיבים הטובים והיוקרתיים ביותר. מוצרי ARGANIA נמכרים בכל רשתות השיווק והפארם המובילות בפריסה ארצית וב -8,000 נק' מכירה שונות. ARGANIA מתאימה את מוצריה לכל סוגי השיער והעור עם מגוון ענק של מאות מוצרים השמים דגש על נגישות, נוחות לשימוש ושילוב של פורמולות טבעיות המזינות את השיער בחומרים חיוניים.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)