סטימצקי יוצאת במהלך שדרוג כולל במסגרתו היא מציגה קמפיין חדש


רשת סטימצקי מציגה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי r&y. מטרת הקמפיין הנוכחי הינה להדגיש את המומחיות, המקצוענות והאיכות של העובדים ברשת וכן את האהבה לספרים עצמם. הקמפיין מציג סיפור היכרות בין בני זוג, המתקשרים ביניהם באמצעות ספרים. הקמפיין עולה בטלוויזיה, בתקציב מדווח של כ- 2 מיליון שקל.



רשת סטימצקי נוסדה בשנת 1925 על ידי יחזקאל סטימצקי ז"ל בירושלים. כיום סטימצקי מדורגת על ידי "דן אנד ברדסטירט" כאחת מ-250 החברות הגדולות במשק הישראלי, הרשת 150 חנויות ב- 68 ערים וישובים (וכן בלונדון ולוס אנג'לס) ועובדים בה כ- 800 איש. לפני כשנה נרכשה הרשת על ידי קרן מרקסטון.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)