סטימצקי יוצאת במהלך שדרוג כולל במסגרתו היא מציגה קמפיין חדש


רשת סטימצקי מציגה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי r&y. מטרת הקמפיין הנוכחי הינה להדגיש את המומחיות, המקצוענות והאיכות של העובדים ברשת וכן את האהבה לספרים עצמם. הקמפיין מציג סיפור היכרות בין בני זוג, המתקשרים ביניהם באמצעות ספרים. הקמפיין עולה בטלוויזיה, בתקציב מדווח של כ- 2 מיליון שקל.



רשת סטימצקי נוסדה בשנת 1925 על ידי יחזקאל סטימצקי ז"ל בירושלים. כיום סטימצקי מדורגת על ידי "דן אנד ברדסטירט" כאחת מ-250 החברות הגדולות במשק הישראלי, הרשת 150 חנויות ב- 68 ערים וישובים (וכן בלונדון ולוס אנג'לס) ועובדים בה כ- 800 איש. לפני כשנה נרכשה הרשת על ידי קרן מרקסטון.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל