סידס תעלה בקמפיין און-ליין חדש לחטיף סניקרס תוך שימוש ב-Augmented reality

חברת סידס, רק הטוב ביותר, יבואנית חטיפי Mars לישראל, עולה לקראת מונדיאל דרום אפריקה 2010, בקמפיין אינטרנט לחטיף "סניקרס" (Snickers) שיעשה שימוש בטכנולוגיה החדשנית Augmented reality בעלות השקעה כוללת של כ- מיליון שקלים.



במסגרת הקמפיין יוזמנו הגולשים לשחק במספר משחקים ברוח המונדיאל המתקרב ויוכלו לצבור נקודות. הזוכה בתחרות יקבל זוג כרטיסי טיסה לדרום אפריקה, אירוח במלון וזוג כרטיסי כניסה למשחק הגמר של מונדיאל 2010 ללא הגרלה.



הקמפיין, אשר פונה בעיקר לקהל יעד של צעירים בגילאי 16-25, יציג ארבעה משחקי אינטרנט, המשלבים את טכנולוגית ה- Augmented Realityהמתבססת על זיהוי עצמים באמצעות מצלמת מחשב והפיכתם לאלמנטים תלת ממדיים מרהיבים. המשחקים מתרחשים כולם במגרש הכדורגל של המונדיאל.



לדברי גל סידס, סמנ"כלית השיווק של חברת סידס: "החלטנו למקד את הפעילות השיווקית בעולמות תוכן המשלבים ספורט וטכנולוגיה חדשנית, המתאימים לקהל היעד ומתבססים על ערכי המותג והרוח הספורטיבית שלו"



הקמפיין הופק על ידי חברת האינטראקטיב ווב אימאג' מקבוצת פובליסיס ויקודם באתרי האינטרנט המובילים בארץ.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)