סידס תעלה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט לחטיף סניקרס

חברת סידס, יבואנית חטיפי Mars לישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה בשילוב אינטרנט, לחטיף "סניקרס" (Snickers), תחת הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב" ("You are not you when you are hungry "). מדובר בקמפיין הגדול ביותר של המותג בישראל, בתקציב של 2,500,000 ₪.



הקמפיין יעלה ב-12 לספטמבר בטלוויזיה ובאינטרנט, בהשתתפות השחקנית האמריקאית בטי ווייט. הקמפיין ישלב נראות בנקודות המכירה ובתחנות הרכבת יוקרן הסרט בגרסת תלת מימד !.


הקמפיין ייתמך במבצעים אטרקטיביים בכל נקודת המכירה.



לדברי גל סידס, סמנ"כלית השיווק של חברת 'סידס': "עליית הקמפיין הינה חלק מהאסטרטגיה השיווקית של חברת מרס העולמית, אשר החליטה להשקיע במותג בישראל, בעקבות עליית המכירות בשנה האחרונה ".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)