סידס תשקיע כ- 160 אלף דולר בקמפיין פרסומי להחדרת סדרת HIT minis

'סידס דברים טובים' משיקה סדרה של מוצרים חדשים בסדרת עוגיות HIT של המותג 'באלסן'.


הקמפיין להחדרת סדרת HIT minis יעלה תחת הסיסמא: 'זה ל- HIT !!!' ויכלול תשדירים בטלוויזיה, מודעות בעיתונים, פעילויות קד"מ, ומשחק לילדים המשלב את העוגיות (ב YES) , בהשקעה כוללת של כ – 160 אלף דולר (באמצעות ציבלין – תקשורת צעירים).




לדברי גיא מילר, מנהל מותגי השוקולד וממתקים בסידס דברים טובים, הסדרה מציעה עוגיות סנדויץ איכותיות, לאכילה יומיומית במחירים שווים לכל נפש, בטעמים ומילויים מצויינים. לדבריו, הרחבת סידרת HIT בהשקת HIT minis, הינה חלק מאסטרטגיית החברה לפנות למגוון רחב ובלתי מוגבל של לקוחות, ילדים ומשפחות צעירות ובנוסף הרחבה של סדרת עוגיות הסנדויץ HIT שוקו לטעם נוסף, קרם אגוזים.



'באלסן' קיים כבר יותר מ- 100 שנה ומוביל את שוק העוגיות והביסקוויטים בגרמניה, וברחבי אירופה. המפעל מוגדר כמשפחתי, מהגדולים באירופה, מייצא לכ- 80 מדינות ומייצר ב- 8 מפעלים שונים ברחבי אירופה. מוצרי המותג 'באלסן' נמכרים בעולם עם מחזור מכירות שנתי של קרוב ל – 600 מיליון דולר בשנה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)