סיפורי גן עדן: פריגת משיקה סדרת "תפוחי גן עדן"

הסדרה תשווק כמהדורה מוגבלת לתקופה של שלושה חודשים. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות, באמצעות משרד הפרסום JWT, בהשקעה של כ- 600,000 ₪.



סדרת "תפוחי גן עדן" החדשה מביאה איתה את סיפורם המרגש של אדם וחווה בגן העדן, סיפור בראשיתי שבמרכזו התפוח – הפרי הנחשק, 'פרי גן העדן'. סיפור גן העדן מובא לצרכנים כחוויה רב חושית. הטעמים החדשים – תפוח-אגס-ליצ'י ותפוח-אגס-פסיפלורה מבוססים על התפוח, שאליו מצטרפים טעמים אקזוטיים וייחודיים- ליצ'י ופסיפלורה … הטעמים החדשים המשווקים בימים אלו ברשתות השיווק ובחנויות המובילות



רינת הלוי מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "פריגת ממשיכה לחדש ולגוון לצרכניה, בעיקר משפחות (הורים וילדים), בקטגורית המשקאות הקלים האהובה עליהם. הטעמים החדשים פותחו בקפידה וקבלו ציוני טעם גבוהים במיוחד בכדי להביא לצרכנים טעמי "גן עדן" אמיתיים לחג. היה לנו חשוב להעביר את הסיפור לא רק ע"י הטעם אלא גם על גבי האריזה. התוויות החדשות מאוירות ברוח "גן עדן" על מנת להעניק לצרכן חוויה רב חושית מרגשת של סיפור וטעם גם יחד. סיפור גן עדן מתחבר באופן טבעי לערכים המובילים של המותג – פרי, טבע ושורשיות וכן לראש השנה המתקרב- שבמהותו מסמל התחלה חדשה והתפוח הינו אחד מסמליו המרכזיים".

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)