סלוצקי ודומינגז בקמפיין רשת לקופל גרופ

חברת קופל גרופ, השיקה בימים אלה קמפיין ויראלי לגיוס מאות יועצי מכירות עצמאיים בכיכובם של הצמד סלוצקי ודומינגז. הקמפיין ההומוריסטי בשיתוף סוכנויות הביטוח נועד להרחיב את שירותי החברה בפריסה ארצית. בחברה בטוחים שהליהוק של הצמד והאטרקטיביות של המשרות המוצעות יובילו להצלחת הקמפיין.



הקמפיין מציג מסעדה במרכז, דומינגז באמצע הארוחה מדבר בנייד. סלוצקי מובטל, נכנס מבואס, כי הוא לא מצליח למצוא עבודה. דומינגז מרגיע, בדיוק סוגר עם חבר עיסקת ביטוח מעולם אחר, כסף קללל… סלוצקי חשדן, מקשיב לקריין שמזמין אותו ללמוד איך עושים 10,000 ₪ בלי שעון נוכחות בכנס שיסדר לו את החיים והשאר היסטוריה.



את השניים תוכלו לפגוש בדף הפייסבוק של kopell Group ובכנס הגיוס החגיגי שצפוי להתקיים ב- 18.9, בשעה 11:00 באולם קמילו, רמת אביב.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)