סלקום: משהו קטן ושוב

יוני סבג, סמנכ"ל שיווק סלקום: " זו השנה השישית, שאנו עורכים את פעילות 'משהו קטן וטוב', שמטרתה ליצר נאמנות וטיפוח לקוחות. בפעילות, שהוכיחה את עצמה לאורך השנים, חולקו הטבות בשווי שהינו כמעט בלתי נתפס – 169 מיליוני ש"ח, עם למעלה מ- 2 מיליון מימושי הטבות. ל'משהו קטן וטוב' מעבר לערך התדמיתי קיים ערך עסקי אמיתי –לקוחות שמודעים לפעילות ומממשים את ההטבות הינם בעלי שביעות רצון גבוהה משמעותית, ובסופו של דבר נשארים איתנו לאורך זמן רב יותר. אני מאמין כי מהלכים אלו הינם בעלי חשיבות עסקית מכרעת תמיד, אבל בעיקר היום, בעידן של תחרות מוגברת בשוק הסלולר".


סבג הוסיף: "בבואנו השנה לחשוב על מהלך 'משהו קטן וטוב' התמודדנו עם אתגר חדש בשוק הישראלי שלא היה קיים בעבר – הקופונים. הקופונים שינו את כללי המשחק בעולם טיפוח הלקוחות, מהיום אנו נדרשים למשהו יצירתי יותר, מושקע יותר ובעל נגיעה עמוקה יותר על מנת לרגש את לקוחותינו.


בחרנו להתמודד עם הנושא ולייצר תמה מתמשכת למהלך ולעסוק בעולם תוכן שלא מקבל "יחס שיווקי" בדר"כ – עולם החברים הטובים. לכל אחד מאיתנו יש כמה חברים ואנו רוצים להתחבר ללקוחותינו ולהעניק להם הטבות שיעצימו את החוויה המשותפת שלהם עם חבריהם. 'משהו קטן וטוב' מתחבר השנה לעולם הפנאי, הבידור, הצחוק, והאוכל, והחלטנו להעניק ללקוחתינו את האפשרות לבלות עם החברים מבלי להידרש להוצאה כספית גבוהה. אנו לא מעניקים רק חוויות מתחום הפנאי – אלא גם הטבה סלולארית שהיא בליבה של העשיה שלנו. סלקום אינה רואה את פעילותה כ"ספקית הטבות" שנועדו להוזיל את ההוצאה ללקוח, מטרת הפעילות היא להעניק ללקוחותינו חוויה והזדמנות לזמן איכות עם החברים שלהם, האנשים שהם אוהבים".

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס