סמארט עולה בקמפיין קירות אורבני

smart עולה בקמפיין שלטי חוצות ראשון וייחודי בישראל כחלק ממהלך אסטרטגי שמטרתו לחזק את מיתוגה האורבאני של המכונית. קמפיין הפרסום יתמקד בעיר תל-אביב ויכלול פרסום על גבי קירות במקומות אסטרטגיים בעיר כגון מתחם בזל ורחוב אבן-גבירול.


עיצוב הקירות כולל 'מראות סמארט' מיוחדות המשקפות את העיר ברכב ויוצרות קירות חיים ודינמיים המשתנים כל העת, לפי הקצב של העיר- הלב הפועם של סמארט. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא אנלוגיה פשוטה ומקסימה לכך שהעיר היא חלק בלתי נפרד מסמארט.


הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ו-wicked brandculture, יעלה למשך כעשרה ימים במהלך השבוע הראשון של ספטמבר בהשקעה של כרבע מליון ש"ח.

אולי יעניין אותך

Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק
חנויות ספורט
באדיבות דקטלון (1)
שמלת כלה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן