סמסונג סלולר נערכת לניוד המספרים: עולה לאוויר בקמפיין למותג בהיקף 2 מיליון שקל



עם צאתה לדרך של מהפכת ניוד המספרים, סמסונג סלולר מעלה לאוויר קמפיין עצמאי למותג בהיקף של שני מיליון שקל. את הקמפיין, שיימשך כחודש וחצי, יובילו מכשירי הדגל של החברה ומטרתו למצב את המותג כמי שמוביל בטכנולוגיה ועיצוב.


עפר קדר, מנכ"ל משותף סאני אלקטרוניקה, יבואנית סמסונג סלולר לישראל: "לניוד המספרים השלכות ומשמעויות גם ליצרני המכשירים הסלולרים שיתמודדו על ליבו של הצרכן, שכן עצם ניוד המספרים יציב בפני הצרכן בחירה חופשית יותר גם של הטלפונים הסלולרים. סמסונג רואה בכך הזדמנות למנף את פעילותה ולחזק את המותג בקרב הצרכנים. הקמפיין החדש מהווה יריית פתיחה למהלך אסטרטגי שילווה בעתיד הקרוב את פעילותה השיווקית של החברה".


הקמפיין החדש יעלה לאוויר מחר (28 לנובמבר), בעלות כוללת של כשני מליון שקל, בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24 ומשלב שלושה מכשירים שהושקו לאחרונה.



קרדיטים: קריאטיב – בורדה. הפקה – בורדקסט. מדיה – מקאן אריקסון


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)