חברת "סנפרוסט", המייצרת ומשווקת ירקות מוקפאים, מעלה בימים אלו קמפיין חדש, העוסק בהטמעת הערכים התזונתיים והתועלות שנובעות מהם. הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון יעלה בערוצים 2 ו-10 ויציג את ההשפעות התזונתיות החיוביות.
הקמפיין יכלול ארבעה סרטונים קצרים, כאשר כל סרטון מתמקד בירק אחר (אפונה, גזר, שעועית ותירס). כל סרטון יציג אנימציה בה מככבים שני ארנבים (אב ובנו) שמנהלים דיאלוג משעשע בו שזורים מסרים בריאותיים תחת הסלוגן: "FAST FREEZE – השיטה הבריאה של סנפרוסט". הקמפיין יושק בהשקעה של כמיליון ₪.
רונית קידר, מנהלת שיווק "סנפרוסט": "אנו רואים לנכון לשוב ולהטמיע את המסרים הבריאותיים, שמהווים חלק מהיתרון הבולט של מוצרי "סנפרוסט". שיטת FAST FREEZE היא שיטה ייחודית, שמאפשרת שמירה על הערכים התזונתיים בירקות וקיימת חשיבות רבה, כי מסרים אלו יועברו כחלק מתפיסת המותג והמשך ביסוסו".
"סנפרוסט" היא חברת בת של תנובה הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א. לחברה נתח שוק של 68% (נילסן-כספי אוגוסט 2007).