רשת מסעדות 'ספגטים' יוצאת במבצע משותף עם יינות פיוז'ן מרום גליל "של סגל". במסגרת זו משיקה 'ספגטים' קמפיין וידאו אינטראקטיבי שילווה על ידי שף הרשת, אליאב גולדנברג, ויציג את "חידון ספגטים הגדול". הקמפיין יעלה באתרים המובילים ברשת באמצעות 'אידאולוג'יק' וכן באתר של 'ספגטים' לתקופה של שבועיים ובנוסף ייתמך בפעילות קד"מ, בהשקעה של 200 אלף שקלים.
לדברי סימי דגן, מנהלת השיווק של רשת מסעדות ספגטים, "החבירה ליינות פיוז'ן מרום גליל "של סגל", מבטאת את אסטרטגיית הרשת להעמיק את המובילות של ספגטים בתחום המטבח האיטלקי המודרני, המשלב בלנד של סגנונות, טעמים וניחוחות מכל העולם. כך למעשה נולדו להן עשרות מנות ספגטי מיוחדות של פיוז'ן איטלקי רב תרבותי המפגיש בין הודו, מרוקו, תאילנד, אינדונזיה ומדינות נוספות לאיטליה". עוד הוסיפה כי "יינות פיוז'ן, מרום גליל "של סגל" מייצגים מגוון רחב של זנים קלאסיים שמקורם בצרפת בשילוב של תהליך עשייה מודרני שעליו מופקד היינן המוכשר, אבי פלדשטיין. ההיתוך בין הזנים הקלאסיים של היין לבין תהליך העשייה המודרני שלו, יצר שילוב מנצח עם הטעמים והניחוחות של המנות ב'ספגטים'.
רשת מסעדות 'ספגטים', בבעלות משותפת של משה וינגרטן, דרור נחושתן וגדי גרנות מונה כיום 18 סניפים בפריסה ארצית רחבה. לפני כשנתיים השיקה הרשת סניף בצרפת תחת המותג "The spaghettis" ובכוונתה לפתוח 4 סניפים נוספים בצרפת תחת מותג זה.
קרדיטים: סופרוויזר: אייל טל, מנהל קריאייטיב: אלעד סטפנסקי, ארט דיירקטור: נמו ארמן,
תקציבאי: טל פאר.