ספוטיפיי משיקה קמפיין דיגיטל הראשון בישראל

Spotify שירות הזרמת המוזיקה הגדול בעולם, משיק רשמית קמפיין פרסום דיגיטלי בישראל השבוע. הקמפיין הפרסומי והשיווקי יופיע ברשתות החברתיות ובמדיות דיגיטליות שונות.


הקמפיין הוא תוצאה של עבודה נרחבת ומעמיקה שנעשתה מתחת לרדאר בחודשים האחרונים בשיתוף פעולה עם סוכנויות מובילות בארץ: אלנבי קונספט האוס האחראיים על קריאטיב והפקה, UM Digital האמונים על המדיה. הקמפיין יוצא לאור ארבעה שבועות לאחר השקה גדולה ומוצלחת בישראל שזכתה לסיקור נרחב, בהובלת משרד יחסי הציבור Blonde 2.0.



הקמפיין הדיגיטלי ירוץ לאורך ארבעה שבועות במדיום הדיגיטלי בארץ. בסושיאל מדיה הקמפיין יהיה זמין ב- Facebook, YouTube ו- Instagram. במדיה התקשורתית הדיגיטלית הקמפיין יעלה באתרי walla, Ynet ו- Mako.



בקמפיין משתלבים: ברי סחרוף, הדג נחש, נצ'י נצ', נינט טייב, התקווה 6, דודו אהרון, נתן גוש ואסתר רדא



"אחרי שזכינו לקבל כל כך הרבה אהבה ואהדה מהקהל הישראלי מאז ההשקה, אנחנו מתרגשים לצאת עם הקמפיין הדיגיטלי הראשון שלנו," אומרת ורוניקה דיקטרו, מנהלת אזורית דרום ומזרח אירופה בספוטיפיי. "אנחנו גאים ברשימת האמנים והמוזיקאים שלוקחים חלק בקמפיין ולוהטים לראות מה תהיה תגובת הקהל".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)