ספקית תוכן המשחקים בסלולארי Rayfusion עולה בקמפיין לקידום מותגי ענקית המשחקים העולמית EA Sports

ספקית תוכן המשחקים בסלולארי Rayfusion עולה בקמפיין לקידום מותגי ענקית המשחקים העולמית EA Sports.



הקמפיין, שנבנה תוך שיתוף פעולה עם חברת פרטנר ויקדם את משחקי EA Sports בקרב לקוחות אורנג', הופק ע"י חברות Media2go, Mool-Media ואתר Kenyonim.com.



ברחבי מתחמי השירותים בדיזינגוף סנטר יפוזרו פרסומות תחת הססמאות- "7 דקות מטכ"ליות יעברו לך עם משחק סלולארי" לגברים ו"שתהיה לך שנה של כיף עם משחק סלולארי" לנשים, כאשר הן קוראות לפעולה ללקוח להפעיל את טכנולוגית ה-Bluetooth במכשיר הסלולארי ולקבל קישור להורדת המשחקים ע"י משדרים הפזורים ברחבי הקניון.



כמו כן יעלה פרסום באתר Kenyonim.com תחת אותן סיסמאות ויאפשר ללקוח להוריד משחקים דרך האינטרנט.



חבילת פרסום זו היא הראשונה מסוגה ומקנה חשיפה ישירה לכ- 500,000 אנשים בחודש.



העברת הקישור בין האנשים שנחשפו לקמפיין באמצעות ה- Bluetooth לבין חבריהם, או לפי השפה המקצועית "האפקט הוירלי", קשה למדידה אך מרחיבה בהרבה את החשיפה מעבר לנחשפים הישירים.


סה"כ ההשקעה הכוללת בקמפיין כ 60,000 ש"ח.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)