ספרייט משיק קמפיין צרכנים

המותג ספרייט יוצא בקמפיין מדיה באינטרנט שישלב באנרים שעיצבו גולשים, בצירוף קרדיט לגולשים שיצרו את הבאנר. זאת במסגרת פעילות "מהפכת הרעננות של ספרייט" באינטרנט.



ספרייט, המותג אשר חרט על דגלו את ערך הרעננות האולטימטיבית, מאתגר את קהל הצרכנים להשתחרר ולחשוב בצורה מרעננת גם במקומות הכי "מקובעים". במותג ספרייט בחרו להתמקד בסמלים – אייקונים ישראלים המלווים את כולנו במשך שנים ארוכות.



במסגרת המהפכה יאפשר ספרייט לקהל הצרכנים לרענן עשרה אייקונים ישראליים מוכרים שנבחרו על ידי חבר שופטים ועל ידי הגולשים – גופיית סבא, מוכרי ארטיקים בים ,תליון חי ,פלאפל, מנגל, מטקות ,סוכת מציל, כובע טמבל ,ארטיק ופחי צפרדע.



הצרכנים יציעו את הדרכים שלהם לרענון האייקונים הנבחרים, וזאת בעזרת אפליקציות עיצוב אינטרנטיות ייעודיות לכל אחד מהאייקונים, אשר פועלות בדף הפייסבוק של ספרייט.



כדי לקדם את המהפכה האישית שלו, כל גולש מוזמן לפרסם את האייקון שהוא דאג לעיצוב מרענן שלו בבאנרים שיעלו באתרי אינטרנט מרכזיים. הבאנרים יעלו בצירוף שמו ותמונת פרופיל הפייסבוק שלו (במידה ויסכים לכך).



למעשה, קמפיין המדיה של ספרייט בנושא מהפכת רענון האייקונים יורכב מבאנרים שהגולשים יצרו, יקדם את מהפכת הרענון האישית של הגולשים, ויעזור להם לצבור הצבעות ולהגדיל את סיכוייהם לזכות בחופשה מרעננת בחו"ל. הגולש מוזמן לבקש מחבריו להצביע לו, ובכך להגדיל את סיכוייו לזכיה בפרס.



חמשת האייקונים המרעננים ביותר שייבחרו על-ידי פאנל השופטים יזכו את יוצריהם בחופשה זוגית מרעננת בחו"ל.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)