ספר חדש: אומנות המנכ"לות סודות הניהול מעיניהם של 50 מובילי חברות

המאה ה-21 הביאה עמה מציאות טכנולוגית ועסקית חדשה. הטכנולוגיה משתנה מהר אולם אנשים משתנים לאט, ורבים ממשיכים לנהל ולפעול על פי תפיסות ניהול ישנות שאפיינו את המאה ה-20. אם מישהו חשב שהוא יכול להמשיך ולנהל באותה דרך, הקורונה הגיעה והראתה שכולם חייבים לערוך שינוי עמוק, בתפיסות הניהול, במנגנונים הארגוניים ובפרקטיקה הניהולית ביום יום.


סיגל שביט טראוב, פסיכולוגית ארגונית, מומחית לניהול מנהיגות וחדשנות בעולם העסקי החדש, הקדישה את השנים האחרונות למחקר מעמיק, במסגרתו ראיינה 50 מנכ"לים ודירקטורים במשק, ובשילוב מיטב הספרות הניהולית העדכנית, הוציאה לאור את ספרה "אומנות המנכ"לות". זאת לאחר שנים רבות, במהלכן סיגל חוקרת ומרצה בתחום הניהול בעולם העסקי המשובש ויועצת למנכ"לים ומנהלים בדרגים שונים, במגזר העסקי והציבורי.


הספר אומנות המנכלות מביא תפיסת עולם חדשה על ניהול בעולם משובש ועל תפקיד המנכ"ל בהובלת ארגונים במאה ה21. הקורא יגלה שלהיות מנכ"ל זה לא רק תפקיד אלא מקצוע!


"בספר תמצאו ניתוח של הסביבה העסקית החדשה לצד הצצה למתרחש במוחו של המנכ"ל בארגון השכן והקריאה תחסוך לכם טעויות בדרך, בזבוז זמן וכסף", אומרת סיגל שביט טראוב. "הספר מציג אסטרטגיות ניהול של מנכ"לים ישראלים שמובילות להצלחה בעידן החדש. הוא כולל ידע המבוסס על מאות שנות ניסיון מצטבר, שנאסף בראיונות שערכתי. המנכ"ליות והמנכ"לים המשתתפים בו הם מארגונים בגדלים שונים ומתחומים עסקיים מגוונים: היי טק, תקשורת, פיננסים, תעשיה, קמעונאות, נדל"ן ועוד. כל מנהל ומנהלת יכולים למצוא כאן דילמות וסיטואציות ניהול הדומות לאתגרים איתם הם מתמודדים. הקריאה תיתן לקוראים כלים ופתרונות שיעשירו את ארגז הכלים שלהם ויסיעו להם להיות המנהלים שתמיד חלמו".


הספר מביא ראיית עולם מגוונת על תפקיד המנכ"ל: רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים אמר שהוא רואה במנכ"ל מנצח בתזמורת, אשר לוי בתפקידו כמנכ"ל אורבוטק ציין את האחריות על גיבוש תמונת העתיד של החברה ושלי לנצמן בתפקידה כמנכ"לית מיקרוסופט ישראל, הדגישה את האחריות על בניית הארגון, השגת התוצאות העסקיות והגברת שביעות רצון הלקוחות.


הספר בנוי כקורס ניהולי לעולם העסקי התזזיתי. איתן זינגר מנכ"ל סיבוס סודקסו מציע למנהל לקיים שיח עם לקוחות, רמי לוי מדגיש את המנהיגות בגובה העיניים והשיח עם העובדים וצבי סטפק, המייסד של מיטב ד"ש, משיג זאת בעזרת דוגמא אישית. יצירת ארגון חדשני היא שאיפה של רבים. דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, משלב טכנולוגיה חדישה ויעילה ויזהר שי, יזם הייטק ולשעבר שר הטכנולוגיה, מציע לשלב עובדים צעירים עם חשיבה שונה בהנהלה.


הספר מיועד למנכ"לים שרוצים להוביל את הארגון, עם מודל ניהולי חדשני המתאים לרוח התקופה, למנהלים המעוניינים לרכוש טקטיקות ניהול שעובדות בשטח, להיות רלוונטים ולהתקדם לכיסא המנכ"ל וליזמים ומנכ"לי סטארטאפים, שיקבלו דרכי פעולה שיסייעו להם לבנות ארגון בר קיימא במציאות משתנה.


להשיג בכל חנויות הספרים, או ישירות אצל סיגל שביט בטל. 7466026-050

לינק לאתר של סיגל שביט טראוב >> https://www.sigalshavit.co.il/

אולי יעניין אותך

-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
 נהיגה
 שמול - מנכל חברת שניר
 של 06
 על בד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר