- כיצד שרברב יכול להשתמש באינטרנט בכדי להגדיל את מכירותיו?
- מה לדואר אלקטרוני ולחברה גדולה המעוניינת לחזק את הקשר עם לקוחותיה?
- האם זה הזמן לעזוב את מקום העבודה ולהקים עסק אינטרנטי שיכניס כסף בזמן שאתה ישן?
שאלות אלו מקבלות תשובות בספר החדש "שיווק באינטרנט". הספר כולל שני חלקים: חלק ראשון הסוקר את טכניקות השיווק באינטרנט בכלל, וחלק השני המתמקד בשוק האינטרנט הישראלי. הספר מראה כי בכדי להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות ללקוחות הקיימים, לא נדרשות יותר מכמה שעות עבודה והבנה של שוק זה. הספר מתייחס למנועי החיפוש והפורטלים המובילים בישראל על יתרונותיהם וחסרונותיהם עבור בעל העסק המקומי. כמו כן מסביר הספר כיצד לבנות קמפיין שיווק בינלאומי בגוגל, כיצד לנתח את הנתונים על הגלישה באתר ואיך להפוך את האתר לאפקטיבי עבור העסק או החברה אותם הוא משרת.
רוני הורוביץ אומר: לאחר שהטלפון הפך פופולרי, משווק שהבין את כוחו, יצר תשתית טלמרקטינג וגבר על מתחריו. כעת רשת האינטרנט היא כבר עובדה, ומנהל שיבין כיצד להשתמש בה נכון, יוביל את השוק מול מתחריו בשנים הבאות.
אריאל הוכשטדט מוסיף : אנחנו רואים תופעה בה המוני גולשים מעוניינים בשירותים של העסק, אבל בעלי העסקים אינם מבינים באמת למה הגולשים אינם הופכים ללקוחות ומדוע האתר שלהם לא מספק להם את הסחורה שהבטיח המעצב. מטרתנו היא לתת תשובות ופתרונות.
הספר נמכר בכל חנויות הספרים (וכמובן ברשת האינטרנט). הוצאת "מנטור" 200 עמודים, מחיר לצרכן 78 ₪