ספר ראשון מסוגו מבקש להסביר את מערכת המיסוי בישראל בצורה פשוטה וידידותית

המצב הכלכלי בכלל ובמצב הנוכחי בפרט, מחייב את כולנו להכיר את עולם הכלכלה והכספים על מנת לדעת כיצד להתנהל נכון מבחינה פיננסית, קל וחומר אם נרצה לבצע עסקאות או יזמויות כאלה ואחרות.

ספר חדש, "מסים בגובה העיניים", אותו כתב יעקב סלבין, מבקש להסביר בצורה פשוטה וקלה את מערכות המיסוי והכלכלה השונים הקיימים במדינת ישראל. הספר מתאר את מערכות המיסוי של מדינת ישראל ותפקידיהם השונים במערכת הכלכלית: מע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה וכיצד הם מחושבים בסופו של דבר ומשפיעים על חשבון הבנק שלנו. בנוסף, ישנה התייחסות להקמת חברה בע"מ, שותפות עסקית מדרגות המיסוי הקיימות ועוד.   

סלבין הינו יועץ מס ובוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם למעלה מ-45 שנות ייעוץ לפרטיים, גופים וחברות. את משרדו הפרטי פתח כבר בשנת 1979.
לאורך השנים הרצה סלבין בפני עולים חדשים, בעלי עסקים ואנשים המבקשים להבין טוב יותר את מערכת המיסוי בישראל. בנוסף לניהול משרדו, סלבין שימש, במשך שנים רבות, יועץ במט"י (מרכז טיפוח יזמות) ובמסגרתה הרצה וסייע ליזמים בנושאים עסקיים שונים כדוגמת ניהול עסק, כתיבת תכנית עסקית, קבלת מענקים, התנהלות מול בנקים ועוד. את כל הידע שצבר מההרצאות, מהשאלות שנשאל לאורך הדרך איגד לספר שמכיל את המידע שחשוב שכל אחד יכיר.

ניתן להשיג את הספר באתר של ספרי ניב, ניו בוק, באתר סלבין חשבונאות ומיסים ואתרים נוספים.

אולי יעניין אותך

 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349
 הגוף החדש של SABON במגוון ניחוחות מענגים
 פריז - סרום פיטולסטיל החדש לטשוש והעלמת סימני מתיחה מחיר 219 שח צילום יחצ חול (2)
SM-R390_003_L Perspective_Gray_Thumb
Copy of GEAR_GO_packing_set_01

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349