סקאל טויס יוצאת בקמפיין ברשתות החברתיות למותג ברבי

חברת סקאל טויס יוצאת בקמפיין ברשתות החברתיות לבובות ברבי, תחת הכותרת יש אבות שיעשו הכל בשביל הבנות שלהם. במסגרת הקמפיין שיעלה בפייסבוק יתבקשו הגולשים לתייג אבות מדהימים במיוחד, לספר לנו עליהם להעלות תמונות או סרטונים שלהם עם בנותיהם, האבא שיזכה להכי הרבה תיוגים וסיפורים מדהימים יזכה בבית ברבי ענק.



ברבי אינה עוד רק סמל יופי אלא מביאה אלינו עולמות תוכן שלמים, הבובה האייקונית שמלווה דור-דור מאז 1959 ממציאה עצמה מחדש מידי שנה והופכת כל פעם לדמות אחרת.



סקאל טויס, היבואנית הרשמית של יצרנית הצעצועים מאטל, משווקת בארץ מאות דגמי בובות ברבי שאליהן כל אחת תוכל להתחבר להיות מה שהיא רוצה.



חברת מאטל מחזקת בשנים האחרונות את המסר " עם ברבי את יכולה להיות מי שתרצי" ובסקאל טויס מאמינים כי הדמיון מוביל את הילדים אל המציאות, כך כל ילדה נפגשת עם חלומה השאפתני בזכות ברבי.



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים