סקצ'רס יוצאת בקמפיין קיץ בהשקעה של 1.5 מליון שקלים

מותג נעלי "סקצ'רס" יוצא עם קמפיין קיץ בסגנון אומנות הקומיקס היפנית "מנגה", תחת הסלוגן SKECHERS everything goes.



מדובר בקמפיין המשך לקמפיין הקומיקס היפני של המותג בעונה הקודמת, אשר לאור הצלחתו הוחלט להמשיך עם אותו הקונספט. הקמפיין החדש מאופיין בצבעוניות קיצית שמחה ותוססת והוא כולל מוטיבים חזותיים המאפיינים את סגנון ה"מנגה" דוגמת עיניים גדולות ושיער צבעוני בעיצובים ייחודיים.



את קמפיין החברה מובילה הדוגמנית אליסיה גוררי, זוכת תחרות הסופר-מודל היוקרתית בארץ ובחו"ל. בתחרות שנערכה במונטנגרו, זכתה גוררי בחוזה דוגמנות בינלאומי בשווי 150 אלף דולר בסוכנות פורד העולמית.



קמפיין סקצ'רס יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ויכלול: עיתונות ארצית, עיתונות מקומית, מגזינים, פרסום בנקודות מכירה ואינטרנט בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקלים.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)