סקר ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת קובע כי במאי חזרנו לעבוד

לאחר חודש השפל של חופשת הפסח, ענף הפרסום חוזר לעבוד במלוא הקיטור. כך עולה ממצאי סקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.סה"כ נדרשו בחודש מאי 121 עובדים. זהו מספר שיא השנה, בהשוואה ל 108 משרות בינואר, 107 בפברואר ו-91 משרות במרץ.



עיקר הדרישה היה ל: 31-ארטדיירקטורים, 28-תקציבאים, 26-תקציבאי יחס"צ ו-16-תקציבאי מדיה.


גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN מוסר: הגאות של חודש מאי נוצרה ברובה ע"י דחיית הגיוסים בחודש אפריל.
כך שאם נשקלל את אפריל-מאי ביחד, הדרישה עומדת על הממוצע השנתי של כ-90 משרות לחודש. אני מעריך שהדרישה לעובדים תתייצב על רמה זאת, עד תקופת החגים.


אולי יעניין אותך

שירי וקס צילום עדו לביא (Large)
סרטן צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
אורח חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)