סשה דמידוב, לימור גולדשטיין וגיא גודס בקמפיין תדמית חדש למפעל הפיס

מפעל הפיס עולה מחר בקמפיין תדמית חדש בכיכובם של שחקני התיאטרון לימור גולדשטיין וסשה דמידוב, מאמן הפועל ירושלים בכדורסל גיא גודס וחמישה שחקנים והראפר גדי אלטמן, "בוטן בקירקס", תחת הכותרת: "מרגיש בעל הבית".



הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בערוצים 2 ו 10 , 1 וערוץ 24 וכן קמפיין רדיו, המציג בצורה הומוריסטית את התפישה לפיה כל מי שמשתתף בהגרלות הפיס בונה למעשה אולמות ספורט, בתי ספר, תומך בתרבות, ולכן הוא יכול להרגיש בעל הבית במקומות הללו.



עלות ההשקעה בקמפיין כ-3 מליון שקלים באמצעות משרד הפרסום אלדר חומסקי & ורשבסקי.

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מארז כדורגל צילום סטודיו
מייסדי Airis Labs - מימין רותם אבלס עמוס להב נועם פרידמן - קרדיט Eclipse media (002) (1)
אורבניקה עמית מוסר (9)