עולה הערב: קמפיין היוצא "מהלב" באמצעות מקאן אריקסון עבור הונדה


הונדה מעלה היום קמפיין פרסומי לאקורד החדשה המוצעת במחיר של החל מ- 151 אלף ₪. הקמפיין יתקשר בין השאר גם מבצע טרייד- אין לפיו רוכשי הונדה אקורד יוכלו לבצע עסקת טרייד אין ולקבל עבור רכבם הישן מחיר מחירון.



הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון מבוסס על סדרת תשדירי "הלב" יכלול טלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 ואינטרנט. הקמפיין ימשך שבועיים והיקפו מוערך בכמיליון ₪



הונדה אקורד נחשבת לאחת ממכוניות המנהלים האיכותיות והפופולאריות ביותר בישראל. מאז הופעתה לפני 4 שנים נמצאת האקורד בין הדגמים הנמכרים ביותר בקטגוריית רכבי המנהלים בישראל.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)