עולה השבוע: קמפיין חדש להעלאת המודעות לאסתמה חמורה

התקף אסתמה עשוי להיות חוויה מלחיצה. על פי ההערכות, ל 10%-5%-מהאנשים הסובלים מאסתמה יש אסתמה חמורה. קמפיין חדש של חברת התרופות GSK ישראל בא להעלות את המודעות למחלה הקשה ולאפשרויות לייצב אותה

 

קמפיין חדש של חברת התרופות GSK ישראל לטובת העלאת המודעות לאסתמה חמורה ולטיפולים הביולוגיים המוצעים והקיימים כנגדה עולה השבוע.

הקמפיין כולל סרטון שנוצר כולו באמצעות כלי בינה מלאכותית (AI).

הסרטון מדמה התקף אסתמה בצורה מטאפורית, וקורא לקהל הסובלים מאסתמה חמורה להצטרף לחוף מבטחים על ידי פנייה לרופא המטפל.

הקמפיין יעלה השבוע במסגרת כלי המדיה הדיגיטלית, וילווה במיני-סייט (אתרון אינטרנטי) ייעודי, שמעניק מידע רלוונטי ונרחב, בכתובת:  https://www.myasthma.co.il

התקף אסתמה עשוי להיות חוויה מלחיצה, ועיקרו קושי בנשימה. 

 

אסתמה חמורה היא אסתמה שאינה מאוזנת, חרף נטילת טיפול תרופתי קבוע. 

 

אנשים הסובלים מאסתמה חמורה מוגדרים כמי שחווים את תסמיני מחלת האסתמה לאורך כל שעות היממה, כאשר במקרים קשים הם עשויים להיות מפונים או להתפנות למחלקות לרפואה דחופה (מחלקות המיון) במרכזים הרפואיים ובבתי החולים השונים.

 

על פי ההערכות, ל 10%-5%-מהאנשים הסובלים ממחלת האסתמה יש אסתמה חמורה.

לרוב, בעת התקף של אסתמה חמורה הם יחוו מחנק, שיעולים וצפצופים.

טיפולים ביולוגיים ממוקדים, המוצעים והניתנים כיום, עשויים לסייע לייצב את האסתמה ולהחזיר את הגוף לאיזון.

אולי יעניין אותך

 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 רופאי עור סבוקלם צילום עופר חג'יוב
 אחוה למערכות הביטחון במלחמה צילום יעל האן
 טאף מאדרס בגן החלומות-צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349