עולים על המסלול: היום השיקה סובארו את האימפרזה החדשה שלה

קמפיין ההשקה ילווה בסיסמא: " אימפרזה 2007- חזקה וחסכונית מאי פעם". ההשקעה: 2 מיליון ₪.



אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו, יבואנית סובארו, הודיע היום על השקת האימפרזה 2007 החדשה והמשופרת. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון ₪.



הקמפיין, שיעלה באמצעות פרסום JWT, צולם בהונגריה במשך יומיים עם שחקנים מקומיים, בוים על ידי ליאור הר לב והופק על ידי חברת ההפקות "אוג". הקמפיין כולל טלוויזיה, קולנוע ופעילות קד"מ, תחת הסיסמה: "סובארו אימפרזה 2007 – נולדה מחדש".



דוד, ציין גם כי "כיום כולם מבינים כי יש חשיבות לרכב שיהיה גם עצמתי, גם חסכוני בצריכת דלק וגם בטיחותי".



סובארו אימפרזה 2007 הינה מכונית משפחתית בעלת מנוע חדשני, עוצמתי ומתקדם בנפח 1.5 ליטר. מנוע זה מפיק 105 כוחות סוס וחוסך 7% בצריכת הדלק. האימפרזה זכתה גם במדליית זהב בבטיחות במבחן של ארגון הבטיחות האמריקאי IIHS. דגמי האימפרזה יגיעו בשלוש רמות אבזור.


אולי יעניין אותך

Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון
חנות לגו עזריאלי
ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי