עולם ההשוואות מגיע לסופרים

לאחרונה הוקם אתר "הסופר", אשר מבצע השוואת מחירים בין סלי קניות. האתר בבעלות חברת פי סי גרוסרי. חברת הזנק, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט עתירי טכנולוגיה, להשוואת סלי קניות בין אתרי אינטרנט.



אתר "הסופר" בודק ומוצא עבור הצרכנים, מי היא רשת המזון המשתלמת ביותר שבה מומלץ לערוך קניות מקוונות. שופרסל ישיר, מגה באינטרנט או רמי לוי באינטרנט.



אתרי השוואת המחירים הקיימים היום, מאפשרים השוואה של מוצר בודד על פני חנויות רבות.


אתר הסופר מצד שני מאפשר השוואת סלי מוצרים בין אתרי קניות מקוונים של סופרים בישראל.



בישראל, נתח השוק של מוצרי הצריכה באינטרנט מהווה כ – 1% משוק מוצרי הצריכה, כ- 700

מליון שקלים בשנה. השוק צומח בקצב של 30% בשנה

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)