עוף טוב בקמפיין השקה למותג "דג טוב"

חברת עוף טוב עולה בקמפיין השקה רחב היקף למותג "דג טוב" . קמפיין שיימשך כשבועיים כולל: תשדירי חסויות בטלוויזיה, סרטוני וידיאו בדיגיטל ותשדירי רדיו.



הקמפיין מעביר את המסר המרכזי לפיו מוצרי "דג טוב" מפנקים וטובים לכל אחד, בכל עת. סדרת הסרטונים מציגה צילומים מרהיבים ומעוררי תיאבון של המנות הנפלאות אשר ניתן להכין ממוצרי "דג טוב" וכיצד כל אחד יכול להתנות ולהתפנק ממנה איכותית המתאימה לטעמו ולהעדפותיו.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן והיקפו נאמד ב-1.5 מיליון שקל.



קרדיטים: מנכ"ל משותף – זיו קורן, סמנכ"ל לקוחות – שירי הייסר בן גור, סמנכ"ל קריאייטיב – איתי גרונר, סמנכ"ל ארט – רועי גוטמן, מנהלת אסטרטגיה – הילה רום, מנהלת קריאייטיב – מיטל שקדי קריא, סופרווייזרית – מעין רום, דיגיטל – יערה גילת, עידית מסס, כפיר טיטלבאום, לנה פלדמן, נעם שוורצבורד, ניהול רשתות חברתיות – תמר מרקוביץ', ניצן כהן, חברת הפקה – ראבל סרטים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון