עיגול לטובה עולה בקמפיין ראשון במונית שירות

עיגול לטובה הינה עמותה ללא מטרת רווח המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס האשראי לשקל הקרוב והאגורות שמתעגלות עוברות לתרומה לעמותות לפי בחירה מתוך רשימת העמותות שחברות בארגון אשר מתעדכנת בכל שנה.


שיתוף הפעולה נעשה כפרו בונו מטעם חברת הפרסום אצטרובל מדיה, המובילה בתחום פתרונות מדיה בתנועה. החברה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום בקווי השירות במרכזי הערים ובצירים מרכזיים בכל הארץ.


הקמפיין הינו שיתוף פעולה ראשון בין הגופים במטרה ליצור המשכיות בתחום האחריות החברתית. אורן שאער, מנכ"ל אצטרובל מדיה: "אנחנו באצטרובל מדיה רואים בתרומה לקהילה ערך בלתי נפרד מההצלחה שלנו ואנחנו שמחים לקחת חלק חשוב בקידום של עיגול לטובה. מדובר בעמותה שנגישה לכולם ומאפשרת לכל אדם בישראל להצטרף למעגל הנתינה בפעולה פשוטה"


את הקמפיין יצר ועיצב משרד הקריאייטיב החממה 361 שמלווה את עמותת עיגול לטובה החל מ2019 במסגרת תרומה חברתית.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)