רשת אל גאוצ'ו המתמחה בגריל דרום אמריקאי יוצאת במיצוב מחודש לרשת בהיקף השקעה כולל של כ –2 מיליון ₪. במסגרת המיצוב תמתג ותשדרג את סניפיה הקיימים ותפתח עוד 3 סניפים עד סוף שנת 2007. בתוך כך תמנה הרשת כ- 14 סניפים.
התוכנית האסטרטגיה החדשה כוללת כאמור מיצוב מחדש של סניפי הרשת. מהרשת נמסר כי העיצוב יהיה בסגנון דרום אמריקאי אותנטי במסגרתו עוצבו הסניפים בצבעים חמים כמו חום לבן בורדו בשילוב ריהוט עץ מיוחד. בנוסף, אומרים ברשת כי מיקומי גופי תאורה ושיפור האלמנטים הדקורטיביים בקירות הסניפים, גרילרים בהם נצלים סוגי הבשר למיניהם לעיני הסועדים ומזכרות אותנטיות מהווי הבוקרים בדרום אמריקה וכדומה.
ברנרדו בלחוביץ' מרשת אל גאוצ'ו מסר כי, "ההחלטה לחזק ולשדרג את המותג נובעות מהצורך להתאים את פעילות ותדמית הרשת לצרכי השוק והצרכן המשתנים, באמצעות זהות ויזואלית עכשווית שתשמש פלטפורמה לאסטרטגיה השיווקית של החברה. אנו צופים כי האסטרטגיה החדשה יגרמו לצרכן להמשיך להעדיף את "אל גאוצ'ו" על פני המתחרות".
במסגרת המיתוג יוחלפו מדיהם של עובדי הרשת ולשם כך נבחרה חברת הביגוד AS אשר עיצבה קולקציית חורף וקיץ מיוחדים לרשת. כמו כן תשדרג אל גאוצ'ו את התפריט הקיים ותשיק מנות חדשות.