עברה שנה וחצי מאז פתיחתו ומעל ל- 750,000 אנשים כבר ביקרו בעיר המלכים אילת. ובעיתוי זה עולה האתר בקמפיין טלוויזיה לאביב 2007.
בקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של כמיליון ₪, נראה השחקן אורי הוכמן כשהוא יושב על הספה בסלון "כמו מלך" וחמותו, השחקנית תמי ספיבק, מתלוננת בפניו על עצלנותו. כתגובה להערותיה, הוא מחייך ו"זורק" אותה הישר לעיר המלכים אילת – לבילוי משפחתי עם אשתו, ילדיו וכמובן – איתה, כשברקע מכריז הקריין: "מרגיש כמו מלך? בוא להרגיש כמו מלך".