עלייה של 30% בשימוש בקופוני הנחה

סקר שערך גיאוקרטוגראפיה בעבור הקופון של המדינה מצביע על עלייה של 30% בשימוש בקופוני הנחה בקרב הציבור. הסקר דגם 505 גברים ונשים ומתייחס לחודשים מאי- אוקטובר 2005 .



העלייה החדה ביותר נרשמה בתחום הביגוד וההנעלה, שם נרשם גידול של 5% לעומת מאי 2005. רוב ציבור המשתמש בקופונים מממש אותם עבור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.


סה"כ המימושים של קופונים בשנת 2005 מסתכם ב- 500,000 קופונים בסכום כולל המוערך בכ- 200-220 מיליון ש"ח.


יובל טל, מנכ"ל הקופון: " הציבור הישראלי הפנים היתרון הצרכני שבשימוש בקופוני הנחה. זו השנה השלישית ברציפות בה רואים גידול מתמיד ומגמה ברורה בכל הנוגע לשימוש בקופונים. הקופון מהווה כלי רב עוצמה לחיסכון ותכנון כלכלת משק הבית ואין סיבה שלא יהפוך לחלק מתרבות הקנייה בכל בית בישראל. במיוחד עכשיו, כאשר ניתן לממש את ההנחה דרך גלישה לאתר הבית ישירות מהטלפון הסלולארי , במעמד הקנייה. שירות שהופך את הקופון לזמין בזמן אמת".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399