עמותת ילדים של החיים עולה בקמפיין אינטראקטיבי לגיוס תרומות

חברתarc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, עולה בקמפיין אינטראקטיבי ייחודי עבור עמותת ילדים של החיים, שמטרתו גיוס תרומות עבור טיפולים לילדים החולים במחלות נדירות.



הקמפיין האינטראקטיבי, פרו-בונו מטעם arc ובשיתוף אתרי האינטרנט המובילים, מזמין את הגולשים לצייר חיוך לילדים ומפנה את הגולשים למיני סייט של עמותת ילדים של החיים אשר באמצעותו ניתן להעביר תרומה עבור הילדים, כדי "לתת להם סיבה לחייך".



ליוזמה המיוחדת של arc נרתמו אתרי אינטרנט המובילים, ביניהם ynet, תפוז, גלובס, דה מרקר, MSN, וואלה, כאשר ניתן לתרום דרך האינטרנט והסלולאר.



תימור גורדון, מנכ"ל arc אינטראקטיב: "אין דבר יותר משמח מלראות ילדים מחייכים, ואם אנו כחברה נצליח לעלות חיוך על פניהם של ילדי עמותת ילדים של החיים, הרי שהרווחנו מצווה גדולה כבני אדם וכחברה".



עמותת "ילדים של החיים" הוקמה בשנת 2001 על ידי מתנדבים צעירים במטרה לשפר את איכותי חייהם של ילדים החולים במחלות נדירות, אשר אינם זוכים ברוב המקרים לתמיכה רפואית וכלכלית מלאה מהמוסדות הרשמיים של מדינת ישראל.


העמותה מעוניינת להעניק לילדים החולים במחלות נדירות הקלה משמעותית ולתת להם ולמשפחות מעוטות היכולת עזרה ולהחזיר להם קצת מהילדות.



https://www.arcmedia.co.il/View/0608/yeladim/minisite5.html

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)