לרגל חגיגות פתיחת השנה ברשתות מגה, רשת מגה יוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי רחב היקף המציג לראשונה את מותג העל מגה כמותג מוביל המאחד את כל תתי הרשתות, תחת הקונספט "כולם בוחרים ברשתות מגה". המהלך יבוצע באמצעות משרד הפרסום "שטרית מדיה גרופ", בעלות מוערכת של 4 מיליון ₪.
את הקמפיין החדש יובילו עמרי אילן, ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש, והוא ישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9 , בעיתונות הארצית, רדיו ואינטרנט.
הקמפיין מציג כיצד רשתות מגה מספקות מענה למגוון הצרכים של המשפחה בישראל, שלושת הנשים (ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש) אשר מייצגות כל אחת מהן צורך אחר של המשפחה: קניה גדולה לכל המשפחה במגה בול, מגוון רחב של מוצרים במחירים זולים ביותר. קניות של המוצרים הטריים והבשר האיכותי ביותר ליד הבית, בשכונה במגה בעיר וקניות של מוצרים איכותיים המגיעים ישירות עד בית הלקוח וחוסכים זמן יקר, במגה באינטרנט. המשותף לכל הנשים שבקמפיין הוא שכולן בוחרות ברשתות מגה.
לדברי אתי כהן, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "הקמפיין מציג בפעם הראשונה את האסטרטגיה השיווקית החדשה של מגה קמעונאות המביאה ביטוי הוליסטי כולל למותג העל מגה, כמותג מוביל המאגד תחתיו את כל תתי הרשתות, מגה, מגה בעיר, מגה בול ומגה באינטרנט. בקמפיין משולבים המסרים של מותגי משפחת מגה שכל אחד מהם מעניק לצרכן ערך מוסף ייחודי ומציג את התועלות של כל מותג ומותג".