'ענבי טלי' ממושב לכיש, עולה בקמפיין קיץ, בהשקעה מדווחת של 2 מליון ₪.
הקמפיין, אשר יכלול חסויות טלוויזיה, תשדירי רדיו, פעילות מקוונת ופעילות בנקודת המכירה, יעמיד במרכזו שש דמויות של טיפוסים ארץ ישראליים, כל אחד מ"זן" אחר – השאנטי, הספורטיבי, הפטריוטי, הרוחני, האינטלקטואל והמורתי – לכל אחד ואחת אישיות ייחודית בדומה לזני הענבים השונים הגדלים בכרמים של ענבי טלי בלכיש.
הקמפיין שמושק באמצעות משרד הפרסום 'רגב-קויצקי', יכלול בנוסף פעילות אינטרנטית באתר ערוץ הילדים שתכלול שעשועון לילדים – "בואו לשחק עם ענבי טלי", ובו שאלות טריוויה מעולם הילדים כשהזוכים בפעילות יוזמנו לצילומי גמר השעשועון ויתחרו במשימות שטח מאתגרות, הכוללות ענבים.
במקביל לפעילות הפרסומית, ייערך מבצע הגרלה, תחת הכותרת "האם אתה הזן הזוכה?". הצרכנים שרכשו סלסלות ענבים ברשתות השיווק השונות, יוזמנו לגלוש לאתר החברה www.taligrapes.co.il ולהשתתף במבצע. הפרס הראשון יעמוד על כ- 50,000 ₪, וכן יחולקו 60 פרסים כספיים בסך 500 ₪, 3,000 חולצות ו-2,000 כובעי "ענבי טלי" מדליקים.