עסקים באזור השרון יפורסמו בערוצי הטלוויזיה ללא תשלום

בשורה למפרסמים: באמצעות מכשיר TVNGO, מציעה החברה מרעננה לעסקים באזור השרון, קטנים כגדולים, לפרסם עצמם חינם בערוצי הטלוויזיה ובמועדים לפי בחירתם – וזאת במהלך תקופת הפיילוט ברעננה הצפויה להמשך כ-4 חודשים.



בין הגופים הבולטים הראשונים שנענו להצעה של חברת TVNGO, ניתן למנות את רשת מכוני הכושר הולמס פלייס, רשת האופנה קרייזי ליין, פורטל הקניות הגדול ZAP, פורטל המסעדות והאוכל rest וערוץ הטלוויזיה של נענע.



הפרסום צפוי להיות מוצג על גבי ערוצי טלוויזיה לפי בחירת המפרסם למשך דקה לכל חשיפה בצורת אייקון פרסומי שיופיע בפינת המסך והנו בעל מסר מעניין ואטרקטיבי לצרכן. אם הצרכן מעוניין, הוא ילחץ על השלט רחוק של המערכת והאייקון יפתח בפניו את הצעת המפרסם שמקורה באינטרנט (היא עשויה להיות מוצגת באמצעות חומרים קיימים, כמו סרט וידיאו או אתר המפרסם או דף אינטרנט מיוחד וכד' או חומרים שיוכנו במיוחד לצורך זה). כל מפרסם יוכל לפרסם מספר חשיפות רב ובערוצים שונים ובמועדים שונים.



המערכת תפיק למפרסם, ללא תשלום, מידע סטטיסטי הכולל כמות כניסות יומיות לאתר הפרסום שלו. מאחר שבחברת TVNGO העריכו כי לחלק מהעסקים הקטנים והבינוניים שיהיו מעוניינים לפרסם אין אתרי אינטרנט מוכנים, תעמיד החברה לרשותם שרות גרפיקאי אינטרנט ללא תשלום והוא יסייע להם בהכנת החומר הפרסומי במיני אתר.



הפיילוט מוצע בשלב ראשון ל-500 בתי אב ברעננה ומתוכנן להתרחב בהדרגה ל-10,000 בתי אב.



TVNGO הוא מיזם ישראלי-טיוואני, שמציע חיבור ראשון מסוגו של אינטרנט על גבי מכשיר הטלוויזיה, ומוצע ללקוחות הכבלים והלוויין בעלי חיבור אינטרנט מהיר של החברות הפועלות בתחום זה.



השירות מאפשר, בעזרת ממיר מיוחד שיחולק חינם למשתתפי הפיילוט, לקבל תכני אינטרנט מגוונים על גבי הטלוויזיה, כולל מוסיקה, סרטים (כולל סרטי מבוגרים), תחנות טלוויזיה זרות שמשדרות באמצעות האינטרנט ואתרי אינטרנט מוכרים מתחומים שונים (קניות, בידור, אופנה, אוכל, מידע שימושי וכו').




חברת TVNGO היא מיזם משותף ישראלי-טיוואני, שפועל בשנה האחרונה לצורך השלמתה של מערכת המשלבת אינטרנט על גבי מסכי הטלוויזיה שפיתוחה על ידי יזמיה החל מאמצע 2004. מערכת TVNGO צפויה לשנות את דפוסי התנהלות המדיה והפרסום באופן מהותי. החברה רשמה פטנטים על הטכנולוגיה שפיתחה ומקיימת מו"מ להרחיב את שירותיה גם למדינות נוספות.



המיזם החדש מאפשר קבלת מידע ושירותים מרשת האינטרנט על גבי מכשיר הטלוויזיה. מדובר בשילוב ייחודי, שפותח אפשרויות רבות שלא היו קיימות עד כה, לקבלת מגוון רחב של שירותים, כולל ערוצי טלוויזיה המועברים על גבי רשת האינטרנט.



המודל העסקי של החברה כולל הפצת חומרה ותוכנה ללקוחות הקצה ללא תשלום, והתבססות על הכנסות מפרסום. מדובר באפשרות ראשונה בארץ של חשיפת צופי טלוויזיה לפרסום בשיטת "PULL" ולא "PUSH", במספר רב של ערוצים, כולל אפשרות לפרסום ממוקד ברמה מקומית ובעלויות נמוכות.




אולי יעניין אותך

רילוקיישין

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר