מותג 'עץ הזית' מתכונן לקראת חג השמן הגדול ויוצא בפעילות שיווקית. החלק הראשון של הפעילות כולל השקת סדרת פרימיום נוסטלגית במהדורה מוגבלת, הכוללת 3 פחי שמן מסוג 'עץ הזית קנולה בריאות מהטבע' בעיצוב רטרו.
לדברי אלי ממן, סמנכ"ל שמן תעשיות: "חג החנוכה, הלוא הוא חג השמן, הינו מועד סמלי ואסטרטגי עבורנו לציון דרכו של מותג "עץ הזית" במהדורה חגיגית ובעיצוב נוסטלגי, כחלק מהצדעה למורשת של למעלה מ- 100 שנות איכות ומצוינות."
החלק השני יכלול למעשה את תיקשור המהלך, במסגרתו יצא המותג בקמפיין הכולל חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין אינטנרט אינטראקטיבי נושא פרסים ופעילות קד"מ בנקודות המכירה ומחוצה להן תחת המסר – "מכניסים שמחה לאוכל".
היקף שוק השמן הקמעונאי המבורקד (ללא שמן זית) עומד על כ-200 מיליון ₪ שנתי. שוק שמני הזית עומד על כ- 110 מיליון ₪ (ע"פ נתוני סטור נקסט לשנת 2007). חברת שמן תעשיות מובילה את שוק שמני המאכל בישראל עם נתח שוק של כ- 45%.