'עץ הזית' עולה בקמפיין חנוכה: משיק מהדורה נוסטלגית מיוחדת

מותג 'עץ הזית' מתכונן לקראת חג השמן הגדול ויוצא בפעילות שיווקית. החלק הראשון של הפעילות כולל השקת סדרת פרימיום נוסטלגית במהדורה מוגבלת, הכוללת 3 פחי שמן מסוג 'עץ הזית קנולה בריאות מהטבע' בעיצוב רטרו.



לדברי אלי ממן, סמנכ"ל שמן תעשיות: "חג החנוכה, הלוא הוא חג השמן, הינו מועד סמלי ואסטרטגי עבורנו לציון דרכו של מותג "עץ הזית" במהדורה חגיגית ובעיצוב נוסטלגי, כחלק מהצדעה למורשת של למעלה מ- 100 שנות איכות ומצוינות."




החלק השני יכלול למעשה את תיקשור המהלך, במסגרתו יצא המותג בקמפיין הכולל חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין אינטנרט אינטראקטיבי נושא פרסים ופעילות קד"מ בנקודות המכירה ומחוצה להן תחת המסר – "מכניסים שמחה לאוכל".



היקף שוק השמן הקמעונאי המבורקד (ללא שמן זית) עומד על כ-200 מיליון ₪ שנתי. שוק שמני הזית עומד על כ- 110 מיליון ₪ (ע"פ נתוני סטור נקסט לשנת 2007). חברת שמן תעשיות מובילה את שוק שמני המאכל בישראל עם נתח שוק של כ- 45%.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל