ערוץ דיסני מגיע לישראל

עם קהל יעד בגילאי טרום בית ספר וילדים בגילאי 6 עד 14 ובני משפחותיהם, ערוץ דיסני יציע לצופים הישראלים תמהיל מרתק ואיכותי של תוכניות וביניהן הסדרות האהובות "האנה מונטנה", סדרת האנימציה המצליחה "פיניאס ופרב" וסרטי קולנוע מקוריים של ערוץ דיסני "היי-סקול מיוזיקל" ו-"קמפ רוק". שידורי הערוץ יכללו גם רצועת שידור יומית עם מגוון של תוכניות המיועדות לגילאי טרום-בית ספר, כולל הלהיטים "המועדון של מיקי מאוס" ו"חבריי טיגר ופו".



ערוץ דיסני, אשר יחליף את ערוץ ג'טיקס, יעבור לוקאליזציה לשוק המקומי, אשר במסגרתה ידובבו סדרות האנימציה לעברית וכן יופקו הפקות מקור בכיכובם של שחקנים ישראליים.


במסגרת הפקות אלה, תושק בתחילת החופש הגדול סדרת מעברונים בהנחייתה של לירון ויצמן, בהם תינתן הזדמנות ראשונה לצופים לראות קטעים מתוך הסדרות והסרטים העתידים להיות משודרים בערוץ דיסני.



תכנים נבחרים מערוץ דיסני שובצו בלוח השידורים של ג'טיקס כבר מיולי 2007 וזכו לפופולאריות עצומה, הן בקרב צופי הערוץ והן במסגרת שירות ה –VOD, שבו סדרות כמו "האנה מונטנה" ניצבות באופן שוטף בראש טבלת התוכניות הנצפות ביותר.



תמי לנדסמן, מנכ"ל ג'טיקס וערוץ דיסני בישראל: "ההשפעה העצומה של רצועות השידור של דיסני בישראל מצביעה על הביקוש לתכנים כלל-משפחתיים ובכך גם משקפת את הפוטנציאל להצלחת הערוץ בישראל. אנו נפעל למינוף כוחו של המותג ""דיסני" וליצירת שתופי פעולה נוספים תחת המטרייה המותגית, במטרה להפוך לערוץ המוביל בשוק הטלוויזיה לילדים ולמשפחה"



ערוץ דיסני העולמי מייצג את ספריית ערוצי הילדים המוצלחת בעולם עם 98 ערוצים ו/או רצועות שידור ב-167 ארצות וב-32 שפות. בשנת 2008, ערוץ דיסני דורג כערוץ הילדים מס' 1 ב-17 מדינות/טריטוריות מסביב לעולם. הנכסים של ערוץ דיסני ממשיכים להתרחב לשווקים חדשים ברחבי העולם ומשמשים בתפקיד מפתח בהצגת המותג של דיסני לצרכנים חדשים.

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1
image001

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר