ערוץ TV Mall 444 מדווח: אחד מכל ארבעה אנשים מכיר את הערוץ

ערוץ TV Mall 444 ערך סקר מודעות באמצעות חברת המחקרים מרקט וואטש. בסקר השתתפו כ- 500 נשאלים ונשאלות ישראלים – יהודיים מגיל 18 ומעלה.



מהסקר עולים הנתונים הבאים: שיעור המודעות הנעזרת לערוץ TV Mall 444 עומד על כ- 26.4%. כעשרה אחוז מהנשאלים אף ביקרו באתר. 16.4% מהם עדיין לא בקרו בערוץ אולם הם מכירים את הערוץ.



שיעור המודעות הנעזרת לערוץ גבוה לעומת כלל המדגם בקרב נשים: 32% מהנשים שמעו על הערוץ ומודעות של כ- 36% בקרב בני 18-24.



הסקר אף בדק את שיעור המודעות הבלתי נעזרת. הממצאים מראים כי 13% מהנשאלים מכירים את TV Mall 444. נט אקשן זכה למודעות בלתי נעזרת בשיעור של 4.4%. המודעות ל- TV Mall 444 גדולה פי 3 מהמודעות לנט אקשן, הפעיל כחצי שנה.



גלית בן שמחון אמרה היום בנושא: אנו מרוצים מאוד מתוצאות הסקר. חלק משמעותי מהצלחתו של הערוץ טמון במודעות של הצרכנים לפעילות שלו. אני מאמינה כי מודעותם של צופים חדשים ולקוחות פוטנציאליים מחד ושל משווקים חדשים מאידך תיצור מגוון גדול ואטרקטיביות גבוהה: יותר אנשים יכנסו לערוץ, ימצאו מגוון רחב יותר של מוצרים ויבצעו רכישות בהיקפים גדולים יותר. דבר זה יביא להתעניינות בקרב המשווקים וייצור מערכת דינמית בעלת פוטנציאל שיווקי אדיר.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)