חברת C.O.L, יצרנית ומשווקת היין מבעבע RICH, משיקה לראשונה קמפיין פרסום שיעלה בטלוויזיה ובאינטרנט באמצעות משרד התוכן והפרסום The Box. את הקמפיין תוביל פאריס הילטון, הפרזנטורית העולמית של המותג משנת 2006
במסגרת הקמפיין הטלוויזיוני, יוצגו סרטוני חסות המציגות תמונות של פאריס הילטון בשילוב פחיות המשקה במגוון הטעמים. סיסמת הקמפיין תהיה "השמפניה של פאריס הילטון והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24 למשך כחודש.
קמפיין האינטרנט יעלה במסגרת של פרירולים לפני ואחרי סרטוני וידאו באתרים מאקו, YNET, נענע ואתר וואלה. הקמפיין ימשך כחודש ויהיה תואם לקמפיין החסויות בטלוויזיה.
את הקמפיין הפיק משרד התוכן והפרסום THE BOX. רכישת המדיה ע"י חברת "זניט מדיה".