רשת ההנעלה SCOOP מצטרפת לרשת החברתית ופותחת לראשונה בימים אלה עמוד פייסבוק חדש המשלב תחרות בין הגולשות, במסגרתה תאפשר להיפגש ליום אחד, על סט צילומי החורף עם הפרזנטורית של הרשת- הדוגמנית והשחקנית יאנה יוסף.
במסגרת הקמפיין אשר נוצר ע"י חברת התוכן בלקנט ,יצטרכו הגולשות לעלות תמונה יצירתית במיוחד של אוסף הנעליים שלהן של סקופ. התמונה תופיע באתר החברה ובדף ה- FANS בפייסבוק, משם ישתפו הבנות את חבריהן בתמונה ויזמינו אותם להצביע עבורן באמצעות כפתור ה- like. שלושת הגולשות שיצברו את מירב ההצבעות תזכה בפגישה אישית עם הפרזנטורית של הרשת.
לדברי רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP: " כרשת שתמיד מנסה לעמוד בקצב המהיר של לקוחותיה זיהינו בעזרת חברת התוכן שלנו, כי פתיחת דף בפייסבוק יאפשר לנו להיפגש עם קהל לקוחותינו בתדירות יומיומית ולהיות היכן שהן נמצאות."