פודקאסט טכנולוגי חדש בהפקת Valuebell

"עוד פודקאסט טכנולוגי" היא סדרה פודקאסטים מקצועית חדשה בהנחיית דמי בן-ארי. במסגרת הסדרה דמי ישוחח עם האנשים הטכנולוגיים של התעשייה, המובילים את החדשנות הטכנולוגית בסטארטאפים החמים והמעניינים ובחברות הגדולות. הוא ידון איתם על טכנולוגיות כמו למידת מכונה, AI, טכנולוגיות ענן, שפות תכנות, קוד פתוח, וינסה להבין מהם איך הם הגיעו לאן שהגיעו, מה למדו לאורך הדרך, ואילו טרנדים ופתרונות הם צופים שטומן בחובו העתיד.


הפודקאסט החדש הינו חלק מרשת "עוד פודקאסט לסטארטאפים" של גיא קצוביץ' ומופק על ידי Valuebell בית הפקות לפודקאסטים.

דמי בן ארי הוא מייסד שותף ומנהל טכנולוגי של חברת הסייבר Panorays, בוגר ממר״ם ויחידת אופק ואחד ממייסדי עמותת בוגרי אופק. בפרק הראשון מארח בן ארי את גיא ציפורי, שעשה מסלול לא שגרתי ולאחר אקזיטים מוצלחים הצטרף לחברת הפינטק Melio כסמנכ"ל מחקר ופיתוח. גיא הוא יזם סדרתי, בעל ניסיון של מעל לעשור בהקמה ומכירה של סטארטאפים מצליחים. בתפקידו האחרון כיהן כמייסד-שותף ומנכ"ל של סקייליין, סטארטאפ בינה מלאכותית להשקעות בנדל"ן מסחרי, שנרכש ב-2021 ע"י JLL, אחת מחברות פורצ'ן 500. לאחר המכירה, ציפורי המשיך להוביל את הפיתוח של המוצר כסגן הנשיא למוצרים של JLL. לפני סקייליין, ציפורי ייסד במשותף וכיהן כמנכ"ל של סטרים-רייל שנרכשה ע"י איירון סורס ב-2016, וכן שימש CTO של Visionize שנרכשה ע"י AVG Technologies בשנת 2011.

בפרקים הבאים צפויים להתארח אורי פרל, סמנכ"ל הפיתוח של פלטפורמת העברת התשלומים Tipalti, אל"מ (מיל.) גלית לובצקי שרון, סמנכ"לית טכנולוגיות של חברת הסייבר Wing Security, אבי גולן, מנהל מרכז הפיתוח בישראל וסגן נשיא בכיר להנדסה ב-ZipRecruiter העולמית, לירן חיימוביץ', סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Rookout, אוהד בוברוב, מייסד משותף וסמנכ"ל טכנולוגיות בטאלון סייבר סקיוריטי, עומר רוזנבוים, מייסד משותף וסמנכ"ל טכנולוגיות ב-Swimm ונוספים.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר