הדוגמנית הצעירה פולי לוגבין, נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג התכשיטים היוקרתי של המעצבת שירי אודיז. לוגבין תשתכר עבור הקמפיין ב- 80,000 שקלים.
זוהי הפעם השניה שהמותג בוחר בפרזנטורית בתחילת דרכה, בכדי לסייע ולקחת חלק בקידום הקריירה שלה. בפעם הראשונה, נבחרה הדוגמנית אור גרוסמן, שבזמן צילום הקמפיין היתה דוגמנית אנונימית.
לצידה של לוגבין, נבחרה לככב דפנה גכט, אשר נבחרה בעקבות תחרות פייסבוק שנכערכה ידי החברה. במסגרת התחרות, גולשות התבקשו להעלות את תמונותיהן ולספר מדוע מגיע להן לזכות בצילומים לקמפיין. לאחר אודישנים בין מאות מתמודדות, גכט זכתה.
לקמפיין שצולם באווירת וינטג', נבחר השם "Keys Collection" והוא מציג קולקציה ענפה של תכשיטי יוקרה ייחודיים, אשר עוצבו בהשראת מפתחות עתיקי יומין שעוטרו ופוסלו בעבודת ידה של המעצבת.
לדברי שירי אודיז, מנכ"ל ובעלים: " חשוב היה לי לבחור בדוגמנית אנונימית, בכדי לתת לה את האפשרות לככב בקמפיין איכותי ויוקרתי שיוכל לעזור לה בהמשך דרכה, בדיוק כמו שעשינו בעבר עם אור גרוסמן".
עוד מסרה אודיז: "במסגרת פעילותנו לשנת 2012 שמנו לעצמנו יעד להביא בשורה חדשה לענף התכשיטנות בישראל, בדיוק כפי שהיינו החלוצים בישראל לשווק את פעילות החברה באתרים ובחנויות המקוונות בחו"ל. לפנינו חזון נוסף- להחדיר את תרבות רכישת תכשיטי יהלומים באמצעות האינטרנט, גם לתרבות הצריכה הישראלית. ".